Ett år av KÄRLEK♥



Just nu är jag sådär superduper lycklig!
Jag och Erik firar ett år på lördag. Och jag har verkligen varit lycklig hela tiden!

Men nog om det :D (för jag kan prata på i evigheter.
Vi ska äta middag fresten, på en skitfin restaurang!:D Det ska bli så underbart myyyyyysigt! längtar massa <3)

På tal om något helt annat så såg jag på extreme home makeover idag. En åtta årig flicka som bekämpat cancer en gång och nu har det kommit tillbaka och spridit sig i sklettet. Jag tyckte så sjukt synd om henne :(:( usch. Man såg på henne hur jobbigt hon hade det, och hur otroligt besviken hon ble när hon fick reda på att cancern kommit tillbaka.
Men huset blev snyggt iallafall.
De får gärna bygga ett hus tll mig :D

Mamma fyllde år igår :) Lite annorlunda att alla fyller år, så är jag inte där. Men men, man vänjer sig kanske efter ett tag.
Min lillasyster fyller år snart, jag kanske ska åka ner tills dess, men får se hur det blir. :)

Jaja, nu ska jag diska lite :)

PUSPUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0