Helg!!


(Ej min bild.)





Fan vad skönt med helg!
I fredags så städade och diskade jag som en toka, ville att det skulle vara fint när Erik kom hem :)
Så lagade jag även en suuupergod midag! :D Spagetti och baconsås! :D
Erik älskade det, och gjorde sedan två matlådor som han ska ta med till jobbet någon dag :)

Det är alltid kul när Erik gillar min matlagning, då växer jag som människa lite ^^ :D

Idag så gick vi upp klockan nio! Vilket ärbåde tidigt för mig och för att vara helg, men det kändes riktigt skönt faktiskt :D
Sen åkte vi hem till Eriks föräldrar, jag hjälpte han mamma att baka lite och som tack för hjälpen fick vi äta middag där :)
Det var jättegodd, vetinte riktigt vad det var, men gott vare :D

Imorgon ska vi tvätta och städa, och så ska vi gå på Bio!! :D:D vi ska se BOLT!! :D (dock svenskt tal, men sånt får man tåla) Är superglad :D

jaja nu ska jag gotta i mig lite godis! <3

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0