måndag.

Ja idag är det måndag igen, jag hatar måndagar. Men idag är det iallafall bara en vecka kvar tills jag lägger mig på nattåget hem till kära horred :) undrar vem som kommer ochhämtar mig vid tåget, men det märker jag väl =)

Idag ska jag ner på AF till de där jävla gruppmöterna igen. Mongogruppen rent ut sagt. Undrar vad vi ska göra idag. Jaja, det märker jag väl.

Igår var jag och erik ute och gick, så kom vi till världens jävla pulkabacke som vi då skulle gå upp för och rula ner för. Men eftersom det kommit minst 30 cm snö under helgen så var det lättare sagt en gjort. Vi gick tre meter sen var vi helt slut så vi vände och slängde oss i snöhögar istället:) Det var minst lika roligt :)

nu saknar jag honom. ♥

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0