jagharingenrubrikidag. ♥

hmm jaa vart ska jag börja?
Jag är ju relativt oaktiv här. Men så blir det ibland :)

Iallafalla. Hela fredags förmiddagen spenderade jag med att städa, baka, diska, laga mat, bäddade, duschade, osv..
Allt detta för att Linda skulle komma och sova över fre-lör :)
Det var riktig fint när Erik och Linda kom hit ^^ :D jag var stolt över mig själv ;D

Iaf, i fredags kollade vi på film och åt mat och bara umgicks.
På lördagen så sjöng jag och Linda karoke :D hahah var fan länge sen jag gjorde det. ;P men det v ar skitkul :D

Idag så ska jag tvätta och kanske diska lite.
och imon ska jag till AF
Sen på onsdag ska jag till ett info möte om förhoppningsvis ett jobb! :)

jaja vi hörs när vi hörs!

PUSSPUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0