måndag igen.




Saknar min Erik :(
Nu får han komma hem!
Jag har så tråkigt om dagarna, varför får jag inget jobb?! Jag söker och söker och söker utan resultat :(

Sen är jag så fruktansvärt valpsjuk just nu!! VILL HA HUND! :(

Men hur som helst.
I fredags så hämtade Erik sin bror Jonas, vi åt lax och sedan åkte vi och hyrde film :) Det var mysigt.
Lördagen spenderades på Willys, och på Videoteket. Eftersom det var rea på Videoteket just nu så passade vi på att köpa Rockband! Spelet och trummorna då, eftersom vi redan har gitarr och mic :D
så hela lördagen och söndagen har vi spelat rockband, det är så sjukt jävla roligt!!! :D:D:D


JAAAJAAA, nästa helg ska jag se METALLICA i sthlm!!!!!! :D:D
kommer bli skittufft!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0