Pedofiler och Oprah




Igår såg jag ett program på svt1 om en katolsk präst som i över 30 år utsatt hundratals barn för sexuella övergrepp!
Det sjuka var att han satt i fängelse i bara 4-7 år eller något liknande. Plus att hans biskop mörklade allt och flyttade honom bara till en annan kyrka 8 mil bort. Där han fortsatte utsätta barn för övergrepp.

Nu lever han på Irland, där han kommer ifrån, och får gå runt fritt bland barn och allt. Helt sjukt är det! Bara för att han är präst så kommer han undan lindrigt.
Jag tror också att en anledning till varför det är så mycket sexuella övergrepp utav katolska präster är för att de lever i celebat. Ta bort den löjliga jävla reglen och låt dem knulla så kanske vi slipper dessa jävla onödiga övergrepp!!!!!!

Förstår alla nu varför jag inte är kristen och inte tror på "Gud" ??! RELIGION ÄR SJUKT!

Jaja, över till annat...
Just nu kollar jag på Oprah. Där är det massa tallangfulla ungar med. Vissa kan sjunga skitbra, andra dansar eller gör trix.. haha det är skittufft! :D
min unge ska också bli ett mirakelbarn ^^

jaja vi hörs när vi hörs!

PUSSPUSS

/ /     V     \ \

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej gumman! JA som sagt stumpen gick ju bort för lite me rän två veckor sedan så sonja har varit ett skönt stöd!Jo det kostar ju endel men jag och daniel betalar ju inget för henne. Men om man skall ha en egen måste man tänka på oförutsägbara utgifter och sådant. Kan bli riktigt dyrt! Jag mår toppen nu! Själv? Kramar

2009-03-11 @ 22:56:42
URL: http://ceciliasspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0