Veckan i korthet.

Som sagt, jag bloggar inte lika mycket nu som jag gjorde tidigare. Men iofs ingen som läser. så skitsamma! :D

Måndag
I måndags så tvättade jag och städade lite, inte så mycket som hände.

Tisdag
Tog bussen till stan och gick på ytterligare ett onödigt AFmöte. Jag kommer dit, gröngölingen (kille med grönt hår) är nu mera blåhövding. ni fattar ju hur kul jag har det... inte!!
Sen sitter det andra efterblivna fjantar där. Jag är så jävla trött på dem!

Onsdag
Idag bar det av till stan igen. Fast denna gång till Kornboden, ett bemanningsföretag. Jag var på ett informations möte ang ett jobb. Jag och kanske 10 personer till satt och lyssnade på en kille som pratade. Sakerna som han sa stod det i ett mail vi fått en veka tidigare. Så det kändes väldigt onödigt att åka dit faktiskt.
Men sånt är livet.

Torsdag
Jag städade som en toka hela torsdagen typ.
Bäddade sängen (fast det gör jag varje dag.), diskade världens diskberg, vek och la in tvätten från i måndags ( vi är lite slappa ibland) röjde undan massa skit och lagade mat. Allt detta innan min Erik kom hem:D (okej jag började väl greja typ tjugo i tre, så jag är ganska snabb!! )

Fredag
Idag ska jag diska och bädda sängen. Slipper laga mat idag, för vi ska köpa oss var sin sallad :D ska bli skitgott :)
Sen ska vi köpa lite mys (godis) och läsk ^^

Jaja, helgen får jag skriva om i helgen XD

jaja vi ses när vi ses

PUSSPUSS♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej gumman! Jag läser ju din blogg!! :) AF möten är seriöst de onödigaste jag varit på!! 15 min har två st möten varit. Helt sjukt att de kan med!



kramar om dig!

2009-03-20 @ 21:40:27
URL: http://ceciliasspace.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Vickan! Jag läser fkt din blogg också ibland (; Så sluta inte uppdatera! =)

Puss&Kram Lotta

2009-03-21 @ 13:54:00
URL: http://nogg.se/charlottealfsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0